Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

miercuri, 25 mai 2011

Rosii umplute cu crema de branza

Imi era pofta de salata de rosii insa rosiile care se gasesc pe piata  deocamdata nu au nici un gust. Cum insa nu voiam sa renunt la rosii, a trebuit sa gasesc o solutie pentru a le imbunatati gustul. Am renuntat la ideea de salata de rosii si m-am gandit sa le umplu cu o crema de branza.

Crema asta de branza o prepara si mama cand eram mica, cam tot in perioada asta a anului. Asa ca nu mi-a fost prea greu.

Iata ce am folosit:

6 rosii
400 gr branza de vaci
cam 50 gr slanina afumata
3 cepe verzi ( de data asta am folosit doar partea alba)
1 ardei rosu mic
3 oua fierte
1 lingura de smantana
sare si piper





Rosiile se spala, apoi li se taie partea superioara (capacul), se scobesc cu grija si se scoate tot miezul din ele. Daca aveti, puteti folosi un instrument ca in imaginea de mai sus, in caz contrar e buna o lingurita sau un cutit. Atentie doar sa nu strapungeti invelisul rosiei. Rosiile golite miez se sareaza si se intorc pe farfurie cu gura in jos ca sa se scurga zeama cam 20 de minute.



Iata celelalte ingrediente:



Slanina, ouale fierte, ardeiul, ceapa se toaca marunt  si se dau prin masina de tocat carne. Pasta obtinuta se pune peste branza de vaci, se amesteca, se sareaza si se pipereaza dupa gust si se adauga 1 lingura de smantana. Eu am folosit si un blender de mana, vertical pt a marunti perfect toate ingredientele si astfel pasta a devenit foarte cremoasa.

Am umplut rosiile cu crema de branza si am ornat fiecare rosie cu frunza de ceapa verde. Si asa rosiile mele chiar au avut gust bun; eu cred ca este un aperitiv reusit.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu