Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

duminică, 29 mai 2011

Paste cu pui si ciuperci la cuptor

Aveam niste paste colorate: rosii cu aroma de  tomate si verzi cu aroma de  spanac. Nu prea stiam ce sa fac cu ele. M-am gandit o vreme pentru ca nu aveam idee cu ce sa le combim; pana la urma am optat pentru o varianta de paste cu ciuperci, pui, sos de smantana si busuioc, totul gratinat la cuptor.

Aveti nevoie de :

250 gr paste
350 gr piept de pui
2 borcanele de ciuperci- cam 300 gr
250-300 gr cascaval sau mozzarella
2 linguri de ulei
o smantana mica-200 ml
sare, piper
busuioc




In privinta pastelor puteti folosi de care doriti, nu  trebuie sa fie neaparat colorate. La fel ciupercile e preferabil sa fie proaspete doar ca eu nu aveam decat din cele conservate.

Pieptul de pui se taie cubulete si se pune la calit in 2- 3 linguri de ulei. Veti vedea ca va lasa multa apa deci practic se va inabusi. Lasati-l la foc mic vreo 15 minute amestecand din cand in cand.


Adaugati mai apoi ciupercile si caliti-le si pe ele cam 5-10 minute.


Puneti sare si piper ai adaugati si smantana si busuiocul si amestecati bine. Lasati smantana la foc sa scada si se se ingroase, va capata aspect de sosl. E important sa mai ramana sos, sa nu scada de tot pentru ca urmeaza a fi turnar peste pastele deja fierte, clatite si scurse de apa.


Se unge o forma cu unt- eu am tapetat-o si cu pesmet- si se pune un strat de paste cu pui si ciuperci iar deasupra se rade cascaval apoi din nou un strat de paste, un strat de cascaval pana la utimul strat care trebuie sa fie de cascaval.




Se da la cuptor cam 20 de minute pana cand branza de deasupra se rumeneste.


Este foarte gustoasa, aroma de smantana si branza se imbina perfect cu cea de busuioc.





Pofta buna!

5 comentarii:

  1. Grozava reteta,Marina! cum sunt mare fan al pastelor (dupa cum bine stii), abia astept sa o incerc! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Silvia, sa stii ca imi aduc aminte de pastele delicioase preparate de tine :) Yummy! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Le-am facut si eu azi. Succes total. Multumesc mult pentru inspiratie.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Alina, ma bucur ca ti-a placut reteta! Daca iti plac pastele urmeaza curand pe blog si reteta de lasagna!

    RăspundețiȘtergere