Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

joi, 30 iunie 2011

Muschiulet de porc la cuptor cu bere

Una dintre marile mele problema este faptul ca nu prea am timp pentru nimic. Intre serviciu, familie si mai ales piticul David nu prea imi mai ramane timp nici pentru gatit. Asa ca, de multe ori un fel de mancare simplu , dar consistent este mai mult decat binevenit, genul acela pe care-l aruncati in cuptor vreo 2 ore si-l mai verificati din cand in cand. Intre timp va puteti ocupa de altceva sau va puteti relaxa, cu conditia sa nu adormiti si sa uitati de friptura.



Eu am folosit:

2 bucati de muschiulet de porc
2 fasii de slanina afumata
cativa catei de usturoi
sare, piper
rozmarin
250 -300 ml bere
4-5 linguri sos Worcester



Muschiuletul de porc se spala se sterge. Eu nu curat pielita aceea alba care imbraca muschiuletul ca sa nu iasa toata zeama din carne. Se fac niste gauri cu cutitul in muschiulet si se impaneaza cu  bucatele de slanina si usturoi. E recomandabil ca gaurile sa nu fie foarte adanci ca sa nu se pairda prea multa zeama din carne. Apoi se freaca cu sare si piper si se presara rozmarin. Se pune carnea intr-o tava unsa cu ulei de masline si se da la cuptor.


Cand incepe sa se patrunda stropiti muschiuletul cu un amestec de bere cu cateva linguri de sos worcester. Sosul Worcester un sos indiano-englezesc se gaseste gata preparat in hypermaketuri, are un gust interesant. Eu l-am cumparat de la Profi Gilau si-mi aduc aminte ca erau foarte prafuite sticlutele de sos, semn ca pe aici nu foarte multa lume e interesata de chestii exotice :)

Am tot intors tava si am stropit muchiuletul cu bere si sos cam la fiecare 20 de minute. Cuptorul meu cred ca avea cam 160-170 de grade. Cam in 2 ore am obtinut un muschiulet rumenit.



Este absolut delicios, carnea este frageda si suculenta iar efortul de preparare este minim. Pofta buna!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu