Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

sâmbătă, 28 iulie 2012

Dulceata de piersici

E o perioada numai buna de pregatit o astfel de dulceata, acum am aparut piersicile mai coapte si mai zemoase. Mie mi-a iesit o dulceata minunata :)



Am avut 3,5 kg de piersici coapte si cam 800 g de zahar. Am spalat piersicile, le-am curat de pielita si le-am scos samburele. Apoi le-am taiat bucati - de fapt m-a ajutat Buni cu partea asta.





Deasupra se pune zaharul, se poate lasa macar vreun ceas la racoare si se amesteca din cand in cand sa se topeasca zaharul.


Se pune la fiert pana se leaga bine, cred ca am fiert-o cam o ora, puneti putina dulceata pe o farfurie si dati-o la rece vreo 2 minute, daca nu mai curge inseamna ca e legata.

Despre sterilizarea borcanelor si despre cum se face dunst-ul uscat si umed dupa ce puneti dulceata in borcane, puteti sa va uitati aici unde am reteta de  Dulceata de capsuni si mere


Mi-au iesit 7 borcanele si ceva. Acel "ceva" s-a mancat in zilele urmatoare.


Va poftesc sa incercati si voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu