Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

joi, 5 iulie 2012

Piept de pui cu susan

Nu e nicidecum reteta chinezeasca de pui cu susan e doar ceva pe gustul familiei mele. De fapt pentru mine asta inseamna gatitul: bucurie pentru cei dragi si nu tehnici profesioniste de taiat si sotat legume sau de facut friptura in sange.
Nu voi gati niciodata ceva  ce nu e pe gustul alor mei deci e putin probabil sa gasiti biftec tartar sau caracatita pe aici :D
M-am gandit la ceva cu susan pentru ca lui David ii plac grozav de mult semintele astea.


Pentru 800 g de pui am facut o marinata din:


2 linguri de sare
2-3 linguri de zahar
1 lingura de praf de usturoi
1/2 lingurita piper
2 linguri boia
2 linguri sos de soia
zeama de la o jumatate de lamaie
100 ml ulei de masline





Se amesteca asadar toate ingredientele pentru marinata foarte bine.

Carnea se spala se zvanta si se taie fasii subtiti.



Bucatile de carne se pun in marinata si se dau la frigider cel putin 2-3 ceasuri, ideal ar fi sa stea peste noapte.


Pentru crusta am folosit :

cam 5-6 oua
pesmet vreo 200 g 
susan cam 250 g

Fiecare bucata de carnita se da prin ou apoi pesmet si la final susan. Se prajeste pe ambele parti in ulei incins la foc de intensitate medie sa nu se arda uleiul.



Noi am servit puiul cu fasole verde scazuta. Dar am uitat sa fac poza :D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu