Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

miercuri, 27 august 2014

Lasagna cu spanac si branza

Imi place Jamie Oliver pentru ca retetele lui sunt simple, majoritatea dintre ele pot fi facute in bucatarie oricarei gospodine. Adica si in a mea. Si cum lui David ii plac pastele - cred ca v-am spus asta de 100 de ori - am incercat o noua reteta: lasagna cu spanac si branza. Desigur, reteta originala e neaparat cu ricotta si cu praz dar am renuntat la praz si am inlocuit ricotta cu cottage cheese. Si tot a iesit delicioasa!


Ingredientele:

2-3 linguri de ulei de masline
1 ceapa mare tocata marunt
200 g spanac tocat ( eu am folosit spanac congelat)
300 branza cottage
600 ml sos de rosii
1/2 pachet de foi de lasagna
60 g de cascaval ras
30 g de branza fina pt paste sau parmezan ras
sare si piper dupa gust





Ceapa taiata marunt se caleste in ulei si cand devine transparenta se adauga spanacul, se lasa sa se infierbante putin si sa scada apa ( mai ales daca era congelat). Se asezoneaza cu sare si piper si se lasa sa se raceasca. Apoi se amesteca cu branza cottage.

 


Se pune 1/4 din bulion pe fundul unei tavi, apoi un stat de foi de lasagna apoi un strat de umplutura cu spanac. Foile le-am potrivit cum a putut, tava ar trebui sa fie dreptunghiulara cu nu cu colturi rotunjite ca a mea. Nu are importanta, gatim pentru cei dragi, nu pentru restaurante de lux. Eu am optat pentru foi care nu se fierb in prealabil. Va sfatuiesc sa faceti la fel pentru ca e mai simplu.



Adaugati apoi suc de rosii din noi foi de lasagna, amestec de branza si spanac si tot asa. Ultimul strat trebuie sa fie foi de lasagne, suc de rosii, cascaval ras si branza rasa( parmezan sau branza pentru paste). 


Se da la cuptor cam 40-45 de minute.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu