Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

duminică, 22 ianuarie 2012

Pulpe de pui la cuptor


Ramanem tot la pui pentru ca am fost incantata de puiul umplut, ieri am gatit 8  pulpe la cuptor, mai sunt 2. Va  spun eu: merita din plin efortul. E foarte bun!


Din pacate trebuie sa ma plang din nou de calitatea puiului. De data asta n-am mai cumparat de la Profi si iar  a trebui sa indepartez pielea de pe pulpe, erau imposibil de curatat sau mi-ar fi luat prea mult timp.

Pentru un pui delicios, sa-ti lingi degetele nu alta, pregatiti:

8 pulpe de pui
200 ml vin
1 lingurita sare
1/2 lingurita usturoi granulat
1/2 lingurita piper
1/2 lingurita cimbru
1/2 lingurita chimen macinat
2 lingurite sos de soia ( al meu era sarat)
1 lingurita sos Worchester
4 lingurite zahar brun
2 lingurita pasta de gogosari (daca nu aveti merge 1 lingurita de boia)
ceva sare in plus pentru pulpe



Intr-un bol puneti vinul-al meu era dulce si rosu (as fi preferat unul alb si demisec pentru asa ceva). Next time :) Adaugati condimentele, zaharul si cele 2 tipuri de sos. Fiti atenti la sosul de soia: exista si sarat si nesarat, in functie de asta adaptati cantitatea de sare.

Cufundati pulpele (in prealabil le-am frecat putin cu sare) in acest amestec si dati la frigider minimum 2 ore, e preferabil sa lasati peste noapte.



Ideal ar fi sa folositi o punga cu fermoar ( ziplock bag) ca sa puneti carnea si baitul; e usor de folosit, ar trebui sa caut si eu, evident la Gilau nu se gasesc, probabil la Cluj.

Dupa lunga asteptare, tapetati o tava cu folie de aluminiu unsa cu ulei si dati pulpele la cuptor la foc mediu. Din cand in cand scoateti tava si ungeti pulpele cu sosul in care au stat; in felul acesta nu se vor usca si vor ramane moi. In cazul meu a durat cam o ora si 10 minute tot prajitul..


Le-am servit simplu cu piure de cartofi si muraturi de casa. Sotul zice ca trebuia sa fac vreo 20 cel putin :))


Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu