Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

duminică, 7 august 2011

Drob din piept de pui

M-am inspirat dintr-o mica revista culinara dar cand am vrut sa consult reteta ca sa pregatesc felul asta am constatat ca a disparut in mod misterios, exista 2 posibili vinovati: David sau buni sau..amandoi. Pana la urma m-am descurcat eu la cantitati.




Am pregatit:

1 ceapa
200 gr ciupeci
150 gr morcovi
4 oua fierte
800 gr piept de pui
1 ou crud
1 /2 lingura de cimbru
1 lingura de telina verde tocata
1 lingura patrunjel tocat

Tocati  ceapa marunt si caliti-o in 2-3 linguri de ulei, lasati-o sa se patrunda putin si apoi adaugati ciupercite taiate, mai adaugati 100 ml apa si lasati-le sa fiarba vreo 15 minute. Puneti-le la racit si scurgeti-le de zeama apoi.


Spalati pieptul de pui, stergeti-l bine.


Taiati morcovii rondele si fierbeti-i bine.


Treceti prin masina de tocat carne pieptul de pui si ciupercile si morcovii.


Sarati si piperati dupa gust. Adaugati un ou crud si ierburile si amestecati bine.


Puneti cam jumatate din cantitatea de carne intr-o tava de chec unsa cu ulei si tapetata cu pesmet. Aranjati mai apoi ouale si adaugati cealalta jumatate de compozitie. Nivelati si ungeti cu putin ulei. 



Dati la cuptor la foc mediu cam 35-40 de minute pana se rumeneste.





Merge de minune cu castraveti covasiti ( murati la soare). Se serveste ca aperitiv rece.


Pofta buna!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu