Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

joi, 11 august 2011

Cartofi taranesti

Am revenit cu o reteta foarte gustoasa si simpla de tot. Si pentru ca nu mai e atat de cald, cel putin la Cluj, nu va fi insuportabil sa folositi cuptorul.


Acesta a fost meniu de week-end, am asociat cartofii cu niste chiftelute de curcan. Revenind la cartofi insa, eu am pregatit o tava mare pentru:

1 kg cartofi
3 linguri de smantana
1 lingura de ulei de masline
150 gr telemea
150 gr Kaiser sau sunculita
frunze de patrunjel tocate




Fierbeti cartofii in coaja cam la 90 %, aveti grija sa nu-i fierbeti prea tare ca sa nu se sfarame. Curatati-i de coaja cat sunt inca calzi si taiati-i rondele. Ungeti o tava cu ulei de masline si aranjati cartofii.


Taiati kaiserul bucatele si prajiti-l. Eu nu l-am prajit foarte tare pentru ca ulterior la cuptor s-ar fi ars. Scurgeti-l   de grasime si presarati-l peste cartofii din tava.



Intindeti  smantana peste cartofi si apoi presarati telemea rasa.

Tineti minte, cantitatile indicate de mine sunt orientative, puteti pune cate branzica doriti. Deasupra presarati patrunjelul tocat.



Dati la cuptor la foc mediu cam 20-25 de minute. Ar trebui sa arate cam asa:


S-a potrivit de minute cu chiftelutele de curcan, usoare si pufoase.


Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu