Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

duminică, 4 decembrie 2011

Paste cu porumb la cuptor

De fapt e tot un fel de budinca aperitiv  si are cam de toate. Aveam la indemana niste paste colorate: rosii si verzi pe care David adora sa le manance...crude. Cred ca nu pentru gust cat pentru faptul ca fac "cranz". Credeam ca daca le gatesc il pacalesc, il atrag sa guste datorita culorilor: rosu, verde, roz, galben si alb intr-un singur fel de mancare.



Eu am pregatit:

250 g paste
200 g sunca
200 g cascaval
o cutie mica de porumb
o smantana mica
alte 2-3 linguri smantana
2-3 linguri de ulei
1 lingurita busuioc
sare






Incepeti prin a fierbe pastele in apa cu sare si putin ulei. Va recomand sa le fierbeti al dente, oricum vor merge apoi la cuptor si nu vreti sa se faca terci. Dupa fierbere scurgeti apa din vas si clatiti-le bine intr-o strecuratoare. Am uitat sa va spun ca am folosit si melcisori simpli.


Separat caliti sunca taiata in bucatele in 2-3 linguri de ulei pana se patrunde putin.


Adaugati apoi porumbul, scurs de apa din conserva si smantana. Lasati sa fiarba cateva minute bune si adaugati sare dupa gust.



Acum ar fi momentul sa adaugati o lingurita de busuioc. Eu am tinut totul la foc cel putin 10 minute bune. Amestecati bine si luati de pe foc.


Ungeti un vas termorezistent cu unt si tapetati-l cu pesmet. Puneti un prim rand de paste apoi adaugati un strat de compozitie cu porumb. Peste puneti cascaval ras.



Aici am uitat sa fac poza, ideea e ca se construiesc alternativ straturile iar ultimul strat trebuie sa fie paste.

 
Peste ultimul strat de paste intindeti vreo 2 linguri de smantana cat sa fie acoperite pastele sa nu se usuce si presarati din nou cascaval.



Se da la cuptor cam 20-30 de minute la foc mediu pana se rumeneste. Se serveste calda.


Si da, a papat si David si i-a placut :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu