Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

sâmbătă, 10 decembrie 2011

Paste carbonara

M-am decis pentru melcisori si nu spaghette ca sa-l atrag pe David caruia ii place cantecelul: "Melc, melc codobelc"... in varianta "chel chel codobel"  :))). Ma gandeam ca poate va gusta macar...a gustat , ba chiar a mancat o portie la gradinita.




Auzisem de zeci de variante de paste carbonara insa m-a atras reteta lui Jamie Oliver sau o parte din ea, cea in care asociaza pastele cu mazarea. El recomanda folosirea mente,i eu am folosit busuioc pentru ca alor mei nu le place menta. Cand va uitati pe o reteta va sfatuiesc sa va ganditi daca va place celor dragi,si daca nu le place un ingredient incercati sa-l inlocuiti cu altceva. Pana la urma asta inseamna sa pui suflet in mancare.

Eu am folosit:

300 g de melcisori
400 ml de smantana
1 borcan mare de mazare
300 g sunculita afumata sau kaiser
3 galbenusuri
 sare
1 lingurita busuioc
1-2 linguri de ulei (optional)


Puneti pastele la fiert in apa cu sare si cu cateva picaturi de ulei. E recomandabil sa fierbeti pastele al dente adica sa ramana mai crocante pentru ca sut mai usoare pentru stomac, in plus asa sunteti siguri ca nu se vor zdrobi.

Intr-o tigaie incinsa puneti kaiserul taiat bucatele, eu nu am avut nevoie de ulei pentru ca avea destula grasime kaiserul, asa ca l-am rumenit frumos de tot, apoi l-am scos si l-am scurs de grasime.



Patele fierte se clatesc bine de tot cu apa rece si se scurg, apoi se amesteca cu mazarea.




Intr-o tigaie incingeti smantana adaugati sare dupa gust si busuioc, lasati sa dea in cateva clocote.



Adaugati cele 3 galbenusuri si amestecati bine, mai lasati sa fiarba cateva minute ca sa se ingroase putin.


Turnati sosul obtinut peste paste, mazare, kaiser si amestecati bine. E gata! Simplu si rapid.



Si lui David i-a placut !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu