Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

sâmbătă, 18 august 2012

Rosii umplute cu orez si ciuperci

Toate revistele culinare abunda in aceasta perioada de retete cu rosii umplute. Eu am ales sa le umplu cu orez si cu ciuperci. Si asta pentru ca lui David ii place foarte mult orezul



Aveti nevoie de:

10 rosii mai tari de marime medie
1/2 cana de orez prefiert
1 ceapa tocata marunt
8 ciuperci taiate
3-4 linguri de ulei
sare
piper





Am gasit rosii ca de reclama ( ma indoiesc sincer ca erau romanesti) . Taiati capacul rosiilor si pastrati-l, scobiti miezul, sarati interiorul si lasati-le cu gura in jos vreo jumatate de ora sa se scurga.





Intre timp spalati orezul bine de tot. Caliti ceapa in ulei si cand devine aurie adaugati si ciupercile. Amestecati si dupa vreo 5 minute bune adaugati si apa fierbinte. Asezonati cu sare si piper.


Mai completati cu apa fierbinte si lasati la fiert vreo 10 minute. Apoi adaugati orezul si amestecati din cand in cand. Condimentati dupa gust si lasati sa fiarba orezul si sa scada apa.


Dupa ce se raceste putin orezul se umplu rosiile, se pune capacul la fiecare si se pun intr-invas termorezist. Pana aproape la jumatatea rosiilor se pune zeama de legume sau supa de pui.


Vasul se pune la cuptor ( eu am pus la microunde 15 minute)

Ideea e sa se patrunda putin rosiile.


Ne-a placut tare mult, e o mancare de vara excelenta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu