Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

marți, 7 august 2012

Crochete de pui cu cascaval

Sunt atat de fericita ca David mananca mai orice dupa vreun an de tulburari alimentare destul de serioase, incat incerc sa fac totul pe gustul lui. Traiasca crochetele, chiftelutele, sarmalele si inghetata! Nu sunt sanatoase veti zice, eu zic ca totul e sanatos daca e facut in casa si e consumat cu moderatie :)
Asa ca incerc sa-i fac tot soiul de chiftelute, in special de pui, peste si dovlecel. Trebuie sa profit de perioada asta a copilariei mici si sa-i formez gusturile.




De data asta m-am gandit sa umplu fiecare chifteluta cu cate o bucatica de cascaval. Mi-am pregatit ingredientele:

500 g piept de pui
1 ceapa
2-3 catei de usturoi
1 felie de franzela uscata sau covrigi
1 ou
sare si piper dupa gust
150 g cascaval taiat in forma de betigase
80 g pesmet




Tocati carnea impreuna cu usoturoiul ceapa si covrigii sau felia de franzela uscata.


Se adauga sare (sau vegeta) si piper dupa gust, se amesteca bine si se adauga la final si un ou care se incorporeaza bine de tot.


Apoi se inveleste fiecare bucatica de cascaval in carnita astfel preparata si se formeaza crochete sau chitelute lunguiete care se dau prin pesmet.


Crochetele se pun intr-o cutie in straturi ( separati fiecare strat cu hartie de copt) si se pun la congelator sa inghete. Bocna daca se poate. De ce? Pentru ca altfel patiti ca mine - primele 3 chiftelute le-am prajit direct si a cam curs cascavalul :D
 Orice faceti cu umplutura de branza trebuie congelat intai. Abia apoi prajiti-le in ulei bine incins la foc iute intorcand o singura data fiecare chifteluta.



Mancati-le calde langa o mancarica cu sos de preferinta, noi am optat pentru mazare.


Pofta buna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu