Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

duminică, 12 august 2012

Cascaval pane

Pana acum nu am mai facut niciodata cascaval pane, mancasem cred, odata,  undeva la un restaurat, mi s-a parut uleios si gretos. Prietena mea de la Turda mi-a pomenit odata ca ea face cascaval pane si ca e foarte bun. Si iata a venit momentul sa incerc ( si da, i-am cerut sfatul).
Desi cascavalul pe care l-am folosit era unul mai moale, mi-a iesit de minune :)




Iata ingredientele:

cascaval ( mai uscat) cam 300 de gr
3 oua batute
150 g faina
pesmet



Deci formula magica este: faina, ou, faina, ou pesmet. Dupa ce fiecare bucata de cascaval cam de 1 cm a fost scaldata si pudrata astfel, se dau bucatile la congelator in cutii de plastic si fiecare rand se separa cu hartie de copt.

Dupa vreo 3 ceasuri la congelator se dau la prajit in ulei la foc mediu; se intorc o singura data.







I-a placut mult lui David, a mers bine langa un piure alaturi de o muratura delicioasa: ardei umpluti cu varza de anul trecut.

Ceea ce mi-a mai dat o idee, astazi pun pentru iarna ardei umpluti cu varza :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu