Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

sâmbătă, 28 aprilie 2012

Chiftelute din piept de pui 2

Am intrat recent in era chiftelutelor. Prietena mea, Delia, mi-a adus de Paste si niste chiftelute delicioase care ne-au placut tare mult asa ca i-am cerut reteta. Nici nu trecuse o saptamana de la vizita ei ca am si facut chiftelutele astea grozave.



Pentru ca mai am inca o reteta de chiftelute din piept de pui pe blog, i-am zis asteia "2". Am uitat sa fac o poza si cu miezul lor alb si pufos, ma voi revansa la urmatoarea tura de chiftelute. Promit!


Iata si reteta:

700 g piept de pui
1 ceapa
3-4 catei de usturoi
2-3 linguri de pesmet
1 ou mare sau doua mai mici
optional o felie de franzela inmuiata in lapte
sare si piper dupa gust
300 ml ulei pt prajit




Pieptul de pui trebuie spalat, zvantat si taiat bucati. Apoi se da prin masina de tocat impreuna cu ceapa, usturoiul si felia de paine.

Compozitia rezultata se amesteca cu sare si piper dupa gust si cu 1 sau 2 oua crude. Puneti si 2-3 linguri de pesmet, compozitia se va lega mai bine iar chiftelutele vor fi mai pufoase.



Modelati chiftelute mici cam de 4 cm diametru, dati-le prin putina faina si prajiti-le  in ulei incins, mai intai pe o parte pana se rumenesc, apoi intoarceti-le si pe cealalta.



Sunt absolut delicioase iar piticul meu a papat 4 chiftelute dintr-un foc. Le puteti servi reci ca aperitiv sau calde langa o garnitura de legume.


Pofta buna  sa aveti!

Si pentru ca maine se face anul de cand am "deschis" aceasta mica bucatarie virtuala, va multumesc ca ma urmariti si va astept sa reveniti aici oricand vi se face pofta de "ceva bun".








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu