Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

marți, 25 decembrie 2012

Pui la cuptor cu legume

In dimineata de Craciun va propun o reteta mai sanatoasa decat ceea ce se gateste in aceasta perioada: un pui cu legume la cuptor.


Pentru asta aveti nevoie de: 

un pui intreg
50-70 g unt
3 linguri de sare
1,5 linguri piper
2-3 linguri boia dulce
1 varf de cutit de curry
1 lingura praf de usturoi
4 morcovi mari
400 g ciuperci

Iata cum procedati: spalati si curatati puiul de eventualele resturi pe interior si exterior, apoi scurgeti-l si zvantati-l cu un prosop. Untul topit se amesteca cu sarea, piperul si boiaua pana obtineti o pasta.


Ungeti puiul bine pe exterior dar puneti pasta de condimente si in interior. Morcovii se curata si se taie rondele, ciupercile se curata si ele dar se lasa intregi. Puiul se umple cu morcovi si ciuperci mai mici. Eu l-am cusut ca era destul de desirat si nu voiam sa iasa legumele. 

Tava se unde cu putin unt , se pun puiul si restul de legume si se adauda si putina apa. Nu e nevoia de multa pentru ca va curge zeama si din pui. Se acopera tava cu folie de aluminiu si se da la cuptorul incins.




Timp de o ora puiul meu a stat invelit apoi am indepartat folia si l-am mai lasat cam 2 ceasuri la cuptor. Cuptorul meu nu atinge mai mult de 180-190 de grade. Din cand in cand am mai uns puiul cu pasta de condimente.

A fost asa gustos ca s-a mancat in doua zile. Dupa ce va saturati de fripturi si sarmale ca sfatuiesc sa treceti la pui.

Craciun Fericit!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu