Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

luni, 1 octombrie 2012

Tocanita de pui cu ciuperci si smantana

Iata o mancarica tare buna, facuta intr-o zi in care comunicarea cu sotul meu n-a mers prea bine. Am zbughit-po la serviciu, deja vorbind la telefon cu un client si i-am aruncat un:" vezi ca ti-am lasat lista de cumparaturi"
El a  gasit-o pe cea veche de cand facusem placinta cu ciuperci

Deci iar a cumparat ciuperci, asa ca am incropit felul asta rapid si bun din:



10 pulpe de pui fara piele
1 ceapa
5-6 catei de usturoi
300 de g ciuperci
450 ml smantana
1 lingura de amidon
1 legatura de patrunjel tocat
cateva linguri de ulei
sare si piper dupa gust

Pulpele se curata de piele, se spala, se svanta bine intr-un prosop si se calesc in cateva linguri de ulei. Apoi se scot pe o farfurie

Separat se caleste ceapa tocata marunt in putin ulei. Dupa ce devine translucida se pun si ciupercile si cateii de usturoi zdrobiti si se lasa sa fiarba 10 minute. Se pune si apa fierbinte, se sareaza si se pipereaza.





Se adauga pulpele si se mai pune o jumatat de cana de apa fierbinte, se acopera cu capac si se lasa sa fiarba la foc mic. Se completeaza cu apa fierbinte tot timpul in asa fel incat pulpele sa fie aproape acoperite cu lichid.


Smantana se amesteca cu patrunjelul tocat si cu o lingura de amidon dizolvat in apa rece. Nu e nevoie de prea mult amidon pentru ca oasele de la pui elibereaza gelatina naturala in sos.




Dupa ce au fiert pulpele si ati mai potrivit mancarea de sare si piper, turnati amestecul de smanatana in oala peste pulpe, amestecati bine si lasati pe foc inca 2 -3 minute.


Noi am facut un piure de cartofi langa mancarea asta insa cred ca si mamaligura ar merge grozav de bine.

Sa aveti pofta buna si sa-i bucurati pe cei dragi cu bunatati!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu