Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

luni, 7 mai 2012

Rulada de pui cu spanac

Ne plac mult ruladele de carne in special cele de pui pentru ca nu au grasime si se prepara prin coacere si nu  prin prajire. Si pentru ca e sezonul spanacului si tocmai preparasem ardeleneste niste spanac ( sau piure de spanac) imi mai ramasese putin si nu stiam ce sa mai pregatesc din el. Asa ca m-am gandit sa-l "arunc" peste niste carnita de pui si sa fac o rulada foarte gustoasa.



Pentru rulada asta minunata am folosit:

500 g piept de pui tocat
250 g spanac fiert si tocat
3 oua
125 g cascaval
2 lingurite marar tocat
1 legatura patrunjel tocat
5-6 linguri de pesmet
sare, piper






Condimentati carnea tocata cu sare si piper, apoi adaugati 2 oua si 2 linguri de pesmet. Puneti si patrunjelul tocat si amestecati bine.



Urmeaza sa va ocupati si de spanacul tocat: adaugati putina sare, 1 ou si 3-4 linguri de pesmet.



Ideea e ca spanacul e destul de umei oricat l-ati scurge, asa ca pesmetul mai absoarbe din zeama.

Acum putem asambla rulada: se intinde un strat  de carne de pui gros de cel putin 1/2 cm pe o bucata de folie alimentara.


Folia de aluminiu va va ajuta sa rulati compozitia la final.
Urmeaza sa intindeti si stratul de spanac si apoi cascavalul ras.


Apoi ridicand o latura a foliei de aluminiu incepeti sa rulati compozitia. Veti obtine o rulada destul de mare. Eu am uns-o cu putin ulei si am presarat putin pesmet deasupra ca sa prinda o crusta frumoasa.


Se da la cuptor pana se rumeneste frumos. 


Este minunata si lui David i-a placut foarte mult.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu