Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

duminică, 22 iunie 2014

Rulada din carne de porc

Aceasta este o rulada de carne pe care am pregatit-o dupa o reteta a Marthei Stewart si mi-a placut pentru ca este pufoasa si nu se usuca. Asta datorita cartofilor rasi din compozitie.. Am mancat-o cu baby-morcovi sotati. Yummy! :)



Asadar, pentru o rulada gustoasa aveti nevoie de :

675 g  carne de porc tocata
225 g cartofi rasi
1 ceapa tocata marunt
frunze de patrunjel 
2 albusuri
sare si piper dupa gust
2 linguri de ulei




Canea tocata sa amesteca cu ceapa tocata marunt, cu cartoful ras, sare si piper dupa gust si frunze de patrunjel taiate marunt. La final se adauga cele doua albusuri batute usor.




Intr-o tava tapetata cu hartie de copt formati rulada. Eu am uns cu ulei hartia de copt. Se da la cuptor la foc mediu cam 80  de minute. 


Cand a inceput sa se rumeneasca, am uns rulada cu ulei.


Cand e gata se lasa sa se racoreasca putin si se feliaza.


E gustoasa, consistenta si hranitoare. Iar pregatirea nu cere prea mult timp, in timp ce se coace rulada, puteti face altceva.






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu