Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

duminică, 15 iunie 2014

Paste cu ciuperci si branza cottage

Lui David ii plac pastele in special cele simple cu branza dar eu incerc sa-i diversific gusturile asa ca ma joc cu sosurile albe sau rosii. De data asta am ales paste spirale, fusilli adica, insa reteta lui Jamie Oliver din care m-am inspirat este cu farfalle.

Nici reteta adaptata nu e rea, zic eu.



Am folosit:

350 g de paste
500 g de ciuperci champignon
cozi de ceapa verde tocate
2 catei de usturoi
200 ml de smantana pentru gatit
250 g de branza cottage
sare si piper dupa gust
1 lingura de ulei





Pastele se fierb in apa cu sare conform indicatiile de pe ambalaj. Ar trebui fierte al dente adica sa nu se inmoaie prea tare. 


Pana fierb pastele facem sosul, incingeti o lingura de ulei in tigaie si puneti ceapa si usturoiul taiat bucati mari.


Se adauga apoi ciupercile taiate felii si se lasa sa se inabuse.


Se poate completa cu inca 100 ml de apa. Se asezoneaza cu sare si piper, se acopera cu un capac si se lasa sa fierba cam 15 minute la foc mic. Apoi se pune si smantana si se lasa sa clocoteasca putin pana se ingroasa.


Se scurg pastele de apa in care au fiert. Nu le clatiti ca sa se prinda mai usor sosul de ele.
Nu uitati sa mai gustati sosul, poate mai are nevoie de sare sau piper.


Se toarna sosul peste paste si apoi branza. Se amesteca usor.


Sunt foarte bune si cel mai important; se prepara foarte usor.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu