Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

vineri, 12 iulie 2013

Salata de cartofi cu paste si tarhon

Asta cred ca e a treia specialitate de salata de cartofi pe care am incercat-o in primavara asta. A trecut cam multisor de cand am pregatit-o. Si ar fi cazul sa v-o prezint desi acum fierbe la foc mic pe aragaz si dulceata de piersici. Asa ca e destul de greu sa ma impart intre scris si dulceata. Am pus-o pe Buni sa amestece in dulceata cat timp scriu eu aici.



Pentru o portie mare adica pentru o familie de 4 persoane timp de 2 zile aveti nevoie de:

1.3 kg cartofi noi
200 g paste melcisori
200 g bacon sau kaiser
1 legatura tarhon
maioneza din 2 oua
smantana 350 g
sare si piper dupa gust

Kaiserul se taie feliute mici si se prajeste fara ulei pentru a-l face crocant.



Pastele se fierb al dente adica nu foarte moi, se clatesc cu apa rece si se pun la scurs.


Cartofii se spala bine si se fierb in coaja, apoi se decojesc si se taie cuburi sau sferturi, deinde cat sunt de mari.



Tarhonul se spala si se toaca marunt ( doar frunzele) si se freaca cu putina sare. Faceti o maioneza din 2 oua cu mustar si adaugati tarhonul si putin piper. Adaugati si smantana, condimentati cu sare si piper daca mai e nevoie.



Se adauga sosul peste cartofi, paste si kaiser si se amesteca usor.


Este o salata rece care se poate servi ca aperitiv dar noi am mancat-o ca fel principal langa cotlet la gratar. Cine zice ca nu se poate?


Pofta buna!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu