Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

joi, 18 iulie 2013

Supa crema de linte

Reteta asta e pentru Alexandra; astazi am luat masa impreuna si am optat si pentru o supa crema de linte. Era din linte verde si nu era rea doar ca a mea e muuuuult mai buna, Alexandra :) Si trebuie sa recunosti ca arata si mai bine cea facuta de mine din linte rosie.



A fost facuta la repezeala in una din multele dati cand David a fost racit.
Asa ca pregatiti:

3 morcovi mari
1 patrunjel
100 g telina
200 g linte
apa
sare dupa gust

Radacinoasele se curata, se spala si se taie cuburi. Se pun la fiert in apa cu sare. Eu completez cu apa daca scade tare. Ar trebui ca la final sa va ramana cam 1 l de zeama.


 

Lintea am fiert-o separat, am scurs-o si am pus-o la final cu radacinoasele. Am scurs o parte din zeama de legume ca sa nu iasa supa prea lunga. Las legumele si pun apa treptat pe masura ce zdrobesc cu blenderul legumele.

Puteti pune si smantana in farfurie daca va place. Pofta buna!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu