Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

marți, 11 iunie 2013

Tarta cu mere si crema de branza

Taietel  si a lui autoare mi-au descoperit un site minunat: The Joy of Baking.
De acolo am luat reteta pentru tarta asta minunata. E usor de facut, arata bine si e delicioasa.



Crusta se face din:

130 g de faina
un sfert de lingurita de sare
70 g de zahar pudra
113 unt rece taiat cubulete



Se amesteca faina cu sarea si se face aluatul din faina si unt. Ar trebui sa arate asa: nu foarte legat.


Aluatul se preseaza pe fundul si marginile unei forme de tort detasabile cu diametru de 23 cm. Apoi se pune la frigider.

Intre timp se face umplutura din :

230 g crema de branza ( eu am folosit branza Fagaras foarte fina de la Monor)
130 g zahar
1 ou mare
1 lingurita esenta de vanilie

Se amesteca bine ingredientele.






Se scoate forma cu aluatul din frigider, se toarna umplutura si se pune din nou la rece.

Intre timp pregatiti si umplutura cu mere din :

4 mere mari, curatate si feliate
100 g zahar
2 linguri scortisoara
50 g fulgi de migdale

Feliile de mar se amesteca cu zahar si scortisoara. Apoi se pun peste umplutura si se decoreaza cu migdale.



Se da la cuptor dar nu inainte de a pune forma de tort intr-o tava pentru ca va curge zeama de la mar. Focul trebuie sa fie mediu. In mod normal ar trebui sa fie coapta dupa 50-60 de minute.

Am lasat-o sa se raceasca si am pus-o la rece in frigider inainte de servire. 



Va invit sa incercati si voi reteta, nu cred ca veti regreta.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu