Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

sâmbătă, 16 februarie 2013

Negresa cu mascarpone

Demult vreau sa scriu reteta asta pe blog, multa lume mi-a cerut-o dar cu santataea nu stau prea bine si am o toropeala si o lene in mine ceva de groaza.

Sper sa reusesc sa finalizez reteta asta ... ASTAZI

Asta e negresa CEA minunata, deasupra face o crusta ca la crema de zahar ars care se sparge la taiat. Gustul e minunat tocmai datorita combinatiei de cacao si branzica.



In materie de ingrediente stam cam asa:

60g unt
90 g faina
3/4 lingurita praf de copt
1/4 lingurita sare
170 g ciocalata amaruie
5 oua
2 galbenusuri
270 g zahar
esenta de vanilie
450 g mascarpone 






Intr-un bol amestecati faina cu sarea. In alt vas topiti ciocoalata impreuna cu untul ( Eu am folosit Poiana dar n-am fost f multumita de data asta).


Luati 3 din cele 5 oua si bateti-le ( intregi) cu 170 g de zahar  pana se face spuma.


Adaugati apoi amestecul de unt si ciocolata si mixati in continuare pana la omogenizare.


Se mai inglobeaza faina si la final praful de copt dizolvat in zeama de lamaie. Se toarna compozitia in tava unsa si tapetata cu faina.

Intre timp amestecati branza cu zaharul ramas cu 2 oua intregi si 2 galbenusiri. Adaugati si putina esenta de vanilie. Eu am folosit si crema de branza nu doar branza pentru ca nu am avut la indemana decat o cutie de mascarpone. Eu va sfatuiesc sa folositi doar mascarpone se leaga mai repede branzica cu oul.


Amestecul de branza si ou se toarna in tava direct peste aluat. Nu va asteptati sa creasca inalta, nu are cum pentru ca branzica intra si in aluat. Merita e foarte gustoasa. Asa, si era sa uit, reteta am adaptat-o la sistemul nostru metric de pe site-ul Marthei Stewart.


Se da la cuptor la foc mediu vreo 35 de minute.


Enjoy! :)










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu