Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

duminică, 16 septembrie 2012

Placinta cu ciuperci

In ultima vreme am scris mai putin pe acest blog. M-am ocupat de celalat copil al meu: blogul despre baietelul nostru, David. Scriu deci si aici

Daca n-am scris prea mult pentru blogul acesta, nu inseamna ca n-am gatit. Ba chiar am muncit pentru a umple camara: muraturi la butoi, Pasta de gogosari pentru iarnazacusca de vinetecompot de struguri

Acum va prezint un fel usor pe care-l puteti manca pe post de aperitiv: o placinta cu ciuperci si branza foarte simpla si gustoasa.



Si iata ce-am folosit:

1 foaie de aluat de foietaj
300 g ciuperci
150 g de sunca
150-200 de g de cascaval
3 oua ( chiar daca m facut poze doar la 2)
2 linguri de ulei
sare, piper






Mai intai puneti aluatul la dezghetat la temperatura camerei invelit intr-un stergar ca sa nu-si piarda umiditatea si sa se usuce. Intre timp curatati ciupercile taiati-le felii si caliti-le in 2 linguri de ulei impreuna cu sunca taiata cubulete, lasati lichidul sa scada. Indepartati de pe foc si puneti ciupercile la scurs intr-un strecurator.



Bateti ouale si amestecati-le cu cascavalul ras. Adaugati si ciupercile si amestecati, ar fi bine sa puneti si niste patrunjel tocat.




Ungeti tava de tarta cu unt si tapetati-o cu faina. Intindeti putin foaia si puneti-o in tava.


Acum trebuie dat aluatul la cuptor fara umplutura Ideal ar fi sa puneti o foaie de copt peste aluatul din tava si sa presarati boabe de fasole pe toata suprafata altfel incat sa nu se umfle foaia de foietaj.
Dupa cele 15 minute se pune umplutura peste foaie si se mai da la cuptor inca vreo 30 de minute.


Rezultatul e extrem de gustos :)

Pofta buna!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu