Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

luni, 25 iunie 2012

Tarta cu nectarine si branza de vaci

Mi-a ramas niste aluat de foietaj de ultima data de cand am facut Quiche cu dovlecei si nu stiam ce sa fac cu el. Aveam si niste nectarine si m-am gandit la o tarta cu branza de vaci si nectarine. A iesit o tarta delicioasa care ii place si lui David :)




Iata de ce aveti nevoie:

1 foaie de aluat foietaj - 400 g
400 g branza de vaci
150 ml smantana
3 oua intregi
200 gr zahar
coaja rasa de la o lamaie
1 plic de zahar vanilat
5-6 nectarine




Branza de vaci, smantana, zaharul, coaia de lamaie si zaharul vanilat se pun intr-un bol si se mixeaza bine. Se adauga si cate un ou. Am avut intentia de a pune 4 oua dar in cele din urma am pus 3 :D



Aluatul se dezgheata la temperatura camerei, se pune pe o suprafata tapetata cu faina din abundenta si se mai intinde usor cu sucitorul. Se pune foaia intr-o forma de tarta unsa cu unt si tapetata cu faina. Se inteapa cu furculita.

Nectarinele se feliaza si se pun peste foaie in asa fel incat sa acopere toata suprafata; eu am presarat si  putin pesmet peste foaie pentru ca nectarinele lasa zeama la copt.




Deasupra se toarna amestecul de oua, smantana si branza.


Se da la cuptor la foc mediu cam 50 de minute.


Dupa racire, tarta se da la rece. Cand se feliaza se trece lama cutitului prin apa fierbinte.


Pofta buna!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu