Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

joi, 7 iunie 2012

Quiche cu dovlecei

Quiche e o placinta traditional frantuzeasca cu diverse umpluturi: de legume, branza sau carne si in cele mai multe retete si cu lapte si oua.

Mie mi-a placut o reteta pe care am gasit-o in revista "Libertatea pentru femei" si am pus-o in practica.



Si iata cum am procedat cu:

400 g aluat de foietaj
3-4 dovlecei ( cam 600 g)
250 g salam sau sunca
4 oua
200 ml lapte
2 fire de ceapa verde
1 lingura ulei
sare
piper
leustean







Mai intai se pune la dezghetat aluatul conform instructiunilor de pe ambalaj. Apoi se intinde putin foaia cat sa ajunga pentru forma de tarta.


Ceapa se caleste intr-o lingura de ulei apoi se adauga salamul taiat cubulete si se amesteca vreo 10 minute.


Dovleceii taiati cubulete se pun si ei  in tigaie si se lasa pana se inmoaie bine. Adaugati sare si piper dupa gust.

Intr-un bol bateti ouale cu lapte si adaugati amestecul de dovlecel cu salam si ceapa. Se adauga si leustean.


Umplutura obtinuta se toarna in tava peste aluat. Am uitat sa fac poza, insa v-o ofer pe cea finala dupa ce placinta a stat la cuptor cam 35 de minute.



E delicioasa si consistenta! Lui David i-a placut tare mult :)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu