Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

sâmbătă, 3 mai 2014

Cartofi wedges

Cred ca e cea mai simpla reteta de cartofi pe care o puteti pregati la cuptor.



Am folosit vreo:

2 kg de cartofi pe care i-am curatat
Condimente: 
1 lingura de sare
1/2 lingurita din piper, boia dulce, chimen, praf de usturoi
1 varf de lingurita de chilli




Cartofii se taie in 4 sau in 8, depinde cat de mari sunt. 


Se pudreaza cartofii cu condimente si se amesteca, e mai usor intr-un bol in care ii puteti amesteca prin scuturare.

In tava de la cuptor se pune hartie de copt, se picura vreo 2 linguri de ulei de masline cu care se unge hartia si se aseaza feliile de cartofi.


Se dau la cuptor cam un ceas jumate, timp in care, ii puteti intoarce si mai puteti picura putin ulei ca se nu se usuce. Tine mult si de tipul de cartofi pe care il aveti.


Eu i-am pregatit de 1 mai sperand sa pot asorta langa si un cotlet la gratar. Dar vremea a fost ploioasa la Gilau si n-am putut face gratar asa ca am pus cotletul in tigaie intr-o picatura de ulei de masline si am mai facut o maioneza cu smantana si usturoi care s-a potrivit de minune la meniu.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu