Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

marți, 29 iulie 2014

Spaghete bolognese

V-am mai spus-o de multe ori, lui David ii plac pastele de orice fel si in orice combinatie, cu branza de orice fel , cu carnita, cu spanac, cu ciuperci. Paste sa fie! Asa ca am adaptat o reteta de-a lui Jamie Oliver si i-am facut lui David o portie uriasa de spaghetti bolognese.



Asadar:

400 g de spaghete fierte al dente ( ale mele sunt fierte mai bine de atat, altfel sotul nici nu se atinge de ele)
1 ceapa mare tocata marunt
1 catel de usturoi zdrobit
2 morcovi taiati cubulete
1 felie de telina taiata cubulete
3-4 linguri de ulei de masline
500 de de carne tocata ( a mea a fost carne amestec)
3 lingurite de busuioc tocat
700 ml rosii pasate
100 ml apa
sare si piper dupa gust

Se incinge uleiul si se caleste ceapa. Cand devine translucida se adauga morcovul si telina.



Apoi se adauga si carnita tocata se zdrobeste tot timpul cu lingura sa se inabuse, se adauga sare si piper.


Dupa ce se inabusa carnita la foc mic vreo 10 minute se pun si rosiile pasate si apa calduta, se asezoneaza din nou cu sare si piper si se pune si busuiocul. Fierbeti sosul cam 30 de minute si ingrosati-l la final cu 2 linguri de amidon dizolvate in putina apa rece. Neaparat mai gustati o data si mai puneti sare si piper daca e nevoie.


Scurgeti pastele ( fierte dupa instructiunile de pe ambalaj si si turnati deasupra sosul), Daca aveti parmezan presati deasupra si parmezan ras. Eu am avut ceva cascaval moale si pe acela l-am taiat fasii.


De unde stiu ca au fost bune? Dupa boticul lui David plin de sos si dupa viteza cu care le-a mancat :))













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu