Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

duminică, 15 septembrie 2013

Supa de cocos cu taietei

Cocosul asta care e baza supei l-am primit de la tara, de la Nemsa de la o matusa. Acolo ne-am petrecut o saptamana frumoasa de vacanta, prilej pentru David sa se razboiasca cu toate pasarile din curte. Inainte sa plecam, matusa a taiat cocosul, l-a curatat si transat. Iar eu m-am hotarat sa fac o supa delicioasa,. Am uitat sa va spun ca tot de la matusa am primit si taietei de casa. Asa am facut 8 l de supa care ne-au ajuns 3 zile.



Am folosit:
800 de g de morcovi
o jumatate de telina mare
taietei de casa cat sa iasa o supa deasa
frunza de patrunjel
un spate de cocos


Eu am fiert legumele: telina taiata in 4, morcovii taiati rondele cu spatele de cocos in kukta. Fierb mult mai repede si mai bine. Practic in kukta fac o supa concentrata pe care o torn apoi in oala si o diluez cu apa fierbinte, o sarez dupa gust si o mai dau intr-un clocot.


Taieteii ii fierb mereu separat, nu mi-am data seama ca erau taietei foarte  lungi decat cand i-am scos din apa si i-am strecurat. I-am pus in oala, am mai gustat si adaugat sare si mai apoi am aruncat o legatura de patrunjel verde tocata marunt.


Am pus si spatele de pui in supa, dar i-am indepartat pielita.  Si iata, asa arata supa mea :)  Si cel mai important e ca i-a placut baietelului meu la nebunie! 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu