Pentru cei care iubesc gatitul

Pentru cei care iubesc gatitul

marți, 21 februarie 2012

Supa crema de ciuperci

M-am reintors dupa o raceala crunta si o convalescenta destul de lunga. Mai rau e ca am reusit sa imbolnavesc toata familia, inclusiv pe David care nici acum nu s-a reintors la Gradi a lui draga.
Supa asta ne-ar fi prins tare bine pe timp de boala dar n-am fost in stare sa gatesc nimic; am suferit si din cauza asta.

Supa asta am facut-o la inceput de februarie, doar ca n-am mai reusit sa postez reteta inainte de a cadea la pat.



A fost de fapt prima data cand am facut o supa crema. Iata ce am folosit:

3 morcovi
1 ceapa
500 g ciuperci
2 -3 linguri de ulei
sare

Morcovii se curata si se dau pe razatoare ca sa fiarba usor, ceapa se toaca marunt iar ciupercile curatate se toaca si ele.





Caliti ceapa in 2-3 linguri de ulei pana devine translucida, adaugati morcoviI si amestecati pana se inmoaie  putin, adaugati ciupercile si incepeti sa puneti i cate putina apa calda. Ideea e ca la cantitatile de mai sus e nevoie de vreo 5-6 cani de apa.




Legumele trebuie sa fiarba bine, acoperite putin de apa, dupa ce a scazut, mie mi-a ramas cam jumatatede litru de supa. Am separat la final legumele de zeama.


Am folosit blenderul si am pasat legumele adaugand tot cate putin din zeama in care au fiert pana au ajuns la consistenta cremoasa de supa.


Data viitoare voi pune si un cartof sau doi, de data asta nu mai aveam in casa. Oricum a fost dulce si buna iar David a apreciat-o pe deplin.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu